THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Pemangkin Semangatku utk Menulis Blog :)

Saturday 3 March 2012

bebel oh bebel..

hai korang-korang semua..
arini saya rasa tension and macam nak membebel je..huhu
hurm.. nak buat mcm mana kan.. ni memang bakat terpendam saya.. ahaha
tak bole nak buat apa dah..
kalau bab2 membebel ni memang terer dah.. tak payah nak ajar.. hehe

hurm..arini saya tension pasal banyak benda.. i don't know what happen to me..
maybe bila saya tension, sikap saya buat org keliling rasa annoying kot dgn saya..
to my friend : im so sorry.. saya tak sedar kalau saya ade buat anda semua terasa hati..

hurm.. macam2 yang saya rasa harini.. tapi tak tahu nak citer kat sape..
so yang menjadi mangsa adalah blog ku ini.. ahaha
sori la pada yang baca post2 di sini..
blog ni saya buat hanyalah untuk meluahkan perasaan and segala rasa yang saya lalui..
tempat untuk mencurahkan segala isi hati..huhu
banyak masalah yang melanda sejak akhir2 ni..
mungkin salah saya sendiri.. sorry kawan2 sbb saya terlalu kebudak2an sejak akhir2 ni..huhu
hurm.. da tak tahu lak nak cakap apa..huhu
ok la..full stop..

0 kata-kata sokongan: