THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Pemangkin Semangatku utk Menulis Blog :)

Saturday 3 March 2012

hati tisu?!! oh.. pleaseeee..

hai korang-korang..
hurm.. okay.. arini saya rasa nak cakap pasal hati tisu..
hurm.. saya selalu tgk kebiasaanya kawan2 saya amat mudah menitiskan air mata..
saya tak tahu sbb apa.. tapi saya fakta berkenaan diri saya.. saya sangat2 susah untuk mengeluarkan air mata.. i don't know why.. tapi kadang2 hal ni sangat2 buat saya tension..

teringin sangat nak menangis..

orang kata menangis merupakan salah satu cara nak release tension.. tapi setension mana pon saya.. saya sangat2 susah nak menangis.. so, macam mana ni.. rasa terbeban da ni..huhu so, apa yang boleh saya buat..
cara untuk menghilangkan tension ialah dengan cara membebel.. takde la bole releasekan tension sepenuhnya tapi bole la kurangkan sikit..huhu

now, apa yang saya buat untuk releasekan tension ialah

membebel.. ahaha
bakat terpendam yang memang dah ade sejak azali dalam diri saya.. huhu da macam mak2 dah kalau saya dah mula membebel ni.. huhu tak bole nak stop.. huhu

ok.. now,. arini.. saya tak tahu sebab apa.. tapi saya sangat2 terasa untuk semua benda.. now, baru saya sedar yang saya mempunyai hati tisu (oh..pleaseeeee) .. saya bukan kuat nangis.. tapi sangat sensitive and mudah terasa untuk apa2 yang orang buat dekat saya :'(

sedih sangat bila pikir pasal semua yang berlaku pada saya.. tapi saya masih tak boleh menangis.. kenapa?
can anyone explain it to me? saya try untuk menangis but i can't.. rasa ni just tersimpan dalam hati ni.. dan ianya sangat menyeksa saya.. rasa nak meletup da hati ni..i hate this feeling..
ok la.. full stop..

0 kata-kata sokongan: