THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Pemangkin Semangatku utk Menulis Blog :)

Friday 11 November 2011

panda.. i miss you so much..

tarikh arini bersamaan 11 november 2011..

eh2,, bila tgk tarikh ni,, tringat lak aq kat si dia.. arini besday dia.. mesti sronok kalau dpat smbut dgn dia.. rndu nye saya pada awak panda,, awk la the best.. satu2 nye org yg dapat memahami saya,,satu2 nya org yg msih relaks and cool eventhough kena sumpah seranah ngan saya(walaupon bukn awak yg wat salah),,awak je yg tahan semua perangai saya,,awak layan kn je semua kerenah saya,,awak la tmpat saya luahkn semua isi hati saya,, dan awak juga yg berjaya mmbuat saya ketawa di saat saya sedang ksedihan..ohh,, i really2 miss that moment,, tp sayangnya kini si dia suda tiada..itu semua hanya lah tnggal kenangan di dalam kotak memori ku ini..smpai ati awak pergi dulu tanpa kabar berita,,mase first2 dpat tahu saya mmg sedih giler,,melalak sehari suntuk da mcm org gile.. tp alhamdulillah skrg saya da dapat trima kenyataan.. saya tahu allah lebih menyayangi awak..semoga awk di tempat kn di kalangan org beriman,, dan semoga kita berjumpa semula di syurga kelak..anyway,, thanks awk sebab sudi hadir dlm hidup saya walaupn sementara..and seriously, saya sangat2 rndu kan awk saat ini :'( andai saja saya tak buat perangai masa tu :..( (ok,, mmg sgt2 memerlukn tisu pada saat ini..)

   

p/s : al-fatihah utk arwah mohamad affan.. semoga anda di tempat kn di kalangan org yg beriman :')

0 kata-kata sokongan: