THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Pemangkin Semangatku utk Menulis Blog :)

Saturday 5 November 2011

my DATINS :')

post khas utk my DATINS.. ( aq tahu yg budak brdua tu tak baca.. hanya ATHIRAH NADIA je yg akan baca # sbb tu aku berani tulis psal ni.. ahaha )

ok.. aq tak tahu la pasal apa,, mmg aku akui sebelum ni, aq mmg susah nk percaya kat org sangat mcm aku percaya kat korg.. tanpa aku sedari,, tiba2 tahu2 je kita da rapat ( rapat sangat,, da mcm adik beradik da aq rase.. ) korg la best friend prtama aq, yg aq kenal kn kat my mama.. korg gak la best friend pertama aq yg berjaya bawak aq keluar gi jalan2 without my family,, korg jugak la yg berjaya wt mama aq caring pasal korg ( xpnah ok sepanjang hdup aku kawan2 aku yg dulu2,, buat smpai mak aku slalu trtanye psal diorg,, take care psal diorg,, and percaya kat diorg.. mcm yg korg da brjaya buat..#itu mmg wat aku terkejut + terharu and tak tahu nk ckp ape) everything yg korg buat mmg menggembirakn aku ( rasanyalah.. heeee) and tanpa aku sedari korg telah berjaya menanam kn sedikit rasa sayang and tak nak kehilangan korg dlm diri aku ( walaupun sejak akhir2 ni rasa tu mcm terkikis sedikit demi sedikit) korg da mcm adik beradik aku,, and i admit it.. seriously, aq sayang korg mcm aku sayang adik2 aku.. ( im so surprise about this)

to athirah :

ok,, yg pasal gaduh ni kn.. aku akui pd mulanya aku mmg tak berniat pn nk wat sampai aku dgn si dia bergaduh.. tp tak tahu la macm mana kn,, mungkin sbb sikap keras kepala and degil aku ni sehingga akhirnya tercetus juga perang antara kami..hehe im sorry.. don't worry.. aku tak berniat nak teruskn pergaduhan ni.. aku da wat ape yg aku rasa patut ( maybe ).. tp kita just wait and see ok, ape yg akan berlaku selpas ni dlm drama kitaorg ni.. aku redha je dgn setiap apa yg akan terjadi nnti.. and don't worry, insyaallah i will be ok.. sbb aku da tak nak teruskn drama ni.. ia sangat2 memenatkn aku dan meng stress kn aku.. so, i will just end it here.. aku ade sbb aku sendiri wat mcm ni pd mulanya.. tp it's ok, aq tak mengharap ade yg paham.. now, i hope it will be settle soon.. sbb aku mmg tak nak gaduh pon ngan dia mcm yg aku da cakap sejak td sbb aku syg DATINS aku( bukti nye aku simpan lg DATIS tu.. huhu ) skrg just nk tnggu keputusan dri si dia ( alahai,, da mcm tnggu keputusan mahkamah rayuan je.. ahaha) and i really hope yg ko akan hormati permintaan aku tu.. tolong bagi dia yg decide sendiri ok? eventhough kalau dia mintak tolong ko.. pleaseeee.. bole tunaikan permintaan aku ni x?? aku just nk thu keputusan dari diri dia sndiri tntang ape yg patut dia putuskn.. sbb aku rase itu yg terbaik.. ( maybe)

ok,, itu saje.. assalamualaikum :)

p/s : tolong jgn pikir ape2 ok pasal entry ni.. aku tahu bunyi dia mcm lain mcm..dan ia sangat memalukan utk membuat pengakuan ini.. ahaha * blushing right now.. haishh * tp tolong jangn pikir ape2,, sbb ia mmg xde pape.. hanyalah sebuah entry dri diri saya utk adik beradik saya :)

5 kata-kata sokongan:

athirah nadia said...

yes..aku akan sokong kau...jgn risau k...n sorry da lame x contact..(rasenye)...i'm so busy right now....aku keje balik dengan mak atiqah. aku nak cari duit..heheh...papepon good luck..n kami(DATINS)akan sentiasa bersama...^_^...jgn sedih2..heheh

Nur Nia Maisara said...

it's ok.. aku paham..ohh..
ok,, thanks.. aku tak penah rase yg DATINS sntiase brsame.. kalau DATIN,, ye la kot.. =='

athirah nadia said...

aduhhh..aku pon x tau nak cakap macm maner...aq harap kau sabar je lah..:)

Anonymous said...

Ya, mungkin karena itu

Nur Nia Maisara said...

@athirah nadia : hurm.. da tak payah risau.. aku da ok da..pasal si dia tu pon da ok.. anyway,,thanks sbb ada di sisi aq time aq sgt2 mmerlukn seorg pndengar pd aduan rakyat aq tu.. ahaha :')

@anonymous : bole saya tahu siapa anda? ni apa maksud anda kerana itu? karena apa?